niedziela, 28 grudnia 2014

Scrapowanie z sercem dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Akcja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy znana jest, nie napiszę "chyba" , bo jak mniemam znana jest wszystkim, od  dobrych 20 lat / poprawcie mnie jeśli się pomyliłam/ .
Będąc jeszcze w liceum brałam czynny udział w zbieraniu pieniędzy. Pamiętam , ze w ten dzień było strasznie zimno, padał śnieg z deszczem, ale daliśmy radę, bo wszyscy wolontariusze , wiedzieliśmy po co i dla kogo to robimy.
W tym roku, jako , że swój wolny czas poświęcam nowemu hobby, postanowiłam wziąć udział w akcji Scraperek, które nie pierwszy raz organizują się, by pomóc WOŚP, robiąc prześliczne notesy, zapiśniki i przepiśniki  /. Relacje z przebiegu akcji  znajdziecie na blogu Scrapujemy z sercem.
Nie czując się jeszcze wprawioną scraperką, postanowiłam zrobić skromnie w ilości 1 sztuki, przepiśnik.





 

  


Na blogu pojawił się także wywiad ze mną .

Pozdrawiam serdecznie  i gorąco zachęcam do śledzenia akcji i aukcji dla WOŚP.

3 komentarze: