wtorek, 22 lipca 2014

Lustereczko , lustereczko powiedz przecie....


.... kto jest najpiękniejszy w świecie ?


Piękno jest pojęciem względnym i baaardzo subiektywnym
Stale powtarzam  swoim dzieciom, by pamiętały , że nie można wyśmiewać tego co im wydaje się brzydkie, bo dla innych może okazać się   najpiękniejsze.


Lubię rzeczy, które są proste , ale w swojej prostocie  ładne.
Lubię te, jakby wyjęte ze starego kufra.
W takim właśnie stylu zrobiłam ,a raczej ozdobiłam lustereczko dla mojej Siostry.


Lusterko kupiłam w Pepco i już w sklepie wiedziałam co z nim zrobię.


Nie wiem ilu perełek użyłam , by ozdobić ramkę, ale na pewno jest ich dużo i to  w dwóch różnych wielkościach. 



Dodałam jeszcze ręcznie robione papierowe róże oraz tiulowe kwiatuszki z perełkami.

Całość wyszła dokładnie  tak jak sobie wymyśliłam.


Też chcę takie mieć.


Może w końcu nabiorę chęci na klejenie kilkudziesięciu perełek różnej wielkości i ozdobię moje własne, które czeka na swoją kolej, takie trochę nagie, nie ubrane w perły.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam pepco ich lustra ich ramki ich koszyki ich latarenki ich świeczki. . -można tak długo i długo haha
    A twoje lusterko wygląda świetnie. .

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) do pepco zaglądam właśnie dla tych ramek, lusterek, świeczników, koszyków, pudełeczek ....

    OdpowiedzUsuń