wtorek, 22 lipca 2014

Przepiśniik

        Dzisiaj pokażę Wam mój osobisty przepiśnik kuchenny.


Przez wiele lat zbierałam  przepisy wpinając je do segregatora . Praktyczna metoda , ale mój segregator całkiem niedawno odmówił posłuszeństwa. Może to i dobrze, bo w końcu postanowiłam przyozdobić dawno temu kupiony zeszyt.


Użyłam  zwykłego kolorowego bloku oraz papieru z serii  Summer Fiesta.


Dołożyłam jeszcze kolorowe muffinki ze sklejki oraz sztućce ze sklepu Creative Hobby i filcowy kwiatek z ... nie wiem skąd.


Tył jest bardzo prosty.

Teraz muszę tylko wygospodarować trochę czasu, by  zrobić z niego pożytek i wypełnić go przepisami.


2 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie zrobiłam przepiśnika - sama nie wiem czemu. Świetnie ci ten wyszedł . Bardzo kolorowy - smakowity

    OdpowiedzUsuń