poniedziałek, 21 lipca 2014

84 urodziny

84 lata to już sędziwy wiek, aczkolwiek moja Babcia, teraz już Świętej Pamięci , dożyła lat 94. Fenomenalnie.
.... ciekawa jestem ile lat jeszcze przede mną i co będę mogła przekazać swoim wnukom , czy zdołam przekazać im pałeczkę dobiegając do mety ....

Kartkę z okazji 84 rocznicy urodzin zrobiłam dla Prababci moich dzieci.

Ma trzy kolory przewodnie : biały, czerwony i zielony, jak widać z przewagą bieli i czerwieni .


Efekt jest taki, jak widać. Jest bardzo soczysta i wyraźna.

Do zrobienia kartki użyłam prostych papierów : wizytówkowego i papieru z bloku kolorowego z Lidla.


Ozdobną ramkę dodatkowo potraktowałam lakierem z brokatem.


Dołożyłam jeszcze serduszka z cyrkonii , bo lubię jak coś mieni się w promieniach światła. 

Ot, taka ze mnie sroka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz