poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Skarbonka

Malutka skarbonka. Otwierana od góry. Będzie opakowaniem na prezent dla pewnej uroczej dziewczyny.
Do kompletu dorobię jeszcze kartkę z życzeniami , ale to nieco później , jak minie ból i wróci wena.

Wykorzystałam  skrawki tapety, którą wyciągnęłam od mamy. Bardzo spodobał mi się wzór i faktura. Kolor szary idealnie wpasował się w kolorystykę pokoju młodej damy. Brakowało jeszcze koloru pomarańczowego, więc zrobiłam kwiatuszki.
Kokardka miała być biała i tak ją widziałam w chwili klejenia, prawdziwy kolor ujawnił się moim oczom dopiero na drugi dzień. Jeszcze się zastanawiam nad zmianą , choć bliscy recenzenci twierdzą, że pasuje do całości i nie "gryzie".
Całość wyszła dość urokliwie, ale to moje zdanie, bardzo subiektywne, bo rozpiera mnie duma, ponieważ nie sądziłam , ze kiedykolwiek zrobię otwieraną skarbonkę :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz