środa, 25 maja 2016

Jeansowa czterdziestka.

Przystępując do projektowania tej kartki, wiedziałam że głównym jej motywem będzie motor. 
Motor, taki przysłowiowy "prykacz", co robi pryk, pryk, pryk - to moje marzenie i chyba na zawsze pozostanie w sferze marzeń.
Jeansowa kartka dla faceta. Czterdziestolatka. Trzymałam się kurczowo wytyczonych przez siebie zasad dotyczących męskich kartek - zero kwiatków :(. proste, graficzne linie. Bo to dla mężczyzny. Nie żebym myślała,że mężczyźni są prostymi istotami, bo w całej swej prostocie bywają bardziej skomplikowani od kobiet, ale to ja tak pojmuję męski świat.














Kartkę zgłaszam na wyzwanie, które tematem świetnie się wpasowało w mój projekt, czyli w :

oraz w
Eco-Deco . 
Z tablicy wybrałam : tekturka-tekturka-tekturka, gdyż na mojej kartce jest kilka tekturek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz