poniedziałek, 12 października 2015

Dzień Nauczyciela


Naszej Pani dziś składamy słoneczne życzenia:
zdrowia, szczęścia i radości i marzeń spełnienia .....



Już niedługo święto wszystkich tych, którzy niegdyś poczuli powołanie, by nauczać i przekazywać wiedzę. 
Ja takiego powołania w sobie nie odkryłam. Nie ma co ukrywać nauczycielem byłabym kiepskim.

Z okazji Dnia Nauczyciela dla wychowawczyni mojego najmłodszego zrobiłam pudełko na czekoladki, które będą słodkim upominkiem od wszystkich wychowanków.

Do ozdobienia pudełka użyłam turkusowych papierów, niestety nie wiem z jakiej kolekcji, ale pamiętam , że kupiłam cały blok śliczności w TKMaxx oraz uroczego digi stempla od Agnieszkapasjonata.
Całość "dosmaczyłam" taśmą washi, kwiatami, błyszczącymi kuleczkami oraz perełkami.

Pogoda mnie dzisiaj zaskoczyła. Szaro, buro i przez to całe zamieszanie ze śniegiem zdjęcia nie wyszły najlepiej, mimo wielu starań z mojej strony.











Pracę zgłaszam na wyzwanie w :








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz