poniedziałek, 19 października 2015

Kolorowy album.

Z okazji Chrztu Świętego małego Kacperka zrobiłam albumik na zdjęcia oraz  pudełko.
Wykorzystałam papiery od DeaArt oraz tekturki od Skrapińca. Niektóre napisy przemalowałam, a latawce dodatkowo ozdobiłam papierami. Wyszło  kolorowo. Bardzo kolorowo i wesoło.

Będzie dużo zdjęć, ale to mój pierwszy album i nie mogłam się zdecydować na wybranie tylko kilku fotek / i tak ilość jest ograniczona, bo było ich znacznie więcej ;) /. To mój początek w ozdabianiu tylu kart foto albumu, ale mam zamiar zrobić kolejny. Bazę już mam, teraz potrzebny jest mi czas.
Ach, zapomniałabym wspomnieć o tym, że dodatkowo albumik zdobią maleńkie dzwoneczki.
Wykorzystałam  metryczkę Werciakol.






















 Album zgłaszam na wyzwanie w :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz